linneawinroth

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av linnea winroth - 21 juni 2011 20:16

Ja då har man avslutat sin första “riktiga” arbetsdag. Det var ganska roligt. Jag fick ju göra det som jag ville göra. Jag lovar att det var inte så lätt som jag trodde. Men när jag såg allt så trodde jag att det skulle var as svårt, men man lär sig ganska fort. När jag fick reda på hur länge jag skulle jobba denna veckan tyckte jag att det var lite, men när jag nu har gjort mitt arbetspass förstår jag att det räcker med dom timmarna. Men jag ska eventuellt göra samma sak i morgon och då är jag nog mer säker på vad jag gör.


Till något annat.....

Jag borde nog förklara från början så att ni förstår vad det handlar om.

Förra Tisdagen var jag på Liseberg med några vänner och då köpte jag en godis klubba. Jag åt inte den fören på Fredagen men jag tyckte det var något konstigt med den. Jag skar mig nämligen på något vasst. Och när jag försökte bita i den så lossnade något. Och när jag kollade vad det var så var det 1,5cm lång plast bit. Jag är ju inte den personen som struntar i det så jag skrev ett mail med en bild på plastbiten till Liseberg. Det gick 2dagar innan jag fick ett svar. Då stod det att en person som jobbar med att undersöka alla klubbor ville att jag skulle ge han mitt nummer så skulle han ta kontakt med mig när han har kollat upp hur det ligger till. Han skrev att jag skulle få någon sorts ersättning för det. Så jag gav han mitt nummer. Nu i dag så hade han ringt mig och då sa han att dom på fabriken bara har rutinkontroller på att kolla metall och inte plast. Så i dag vill han ha min adress så ska han skicka hem något mumsig som kompensation och tack för min uppmärksamhet. Så nästa vecka ska jag få ett paket. Är lite nyfiken på vad det kan innehålla. Hoppas jag gillar det, jag åter kommer när jag vet vad de är.


 

Av linnea winroth - 21 juni 2011 11:44

I går när jag slutat mitt jobb pratade jag med mamma och hon sa att hon och pappa hade köpt en ny soffa och att den skulle komma i dag. Så nu har jag hjälpt pappa med att bära in den nya soffan.


Gammla

 

Nya    

Av linnea winroth - 21 juni 2011 10:14

I går efter att ha bloggat så kollade jag in på andra sidor som jag har. Tex Facebook och Dayviews.

Så när jag var inne på Dayviws så kollade jag på vad några kändisar hade skrivit om. När jag var inne på Eric Saade's sida så såg jag att det var bilder och kommentarer Angående Att Danny Saucedo hade hoppat fall skärm. Det var ganska roligt att kolla vad folk säger om det. När jag hade läst alla kommentarer så kunde jag inte motstå att själv skriva en kommentar. Till min lycka så svarade han. Så jag fortsatte att skriva till han och han svarade på det med. Jag funderade på att göra ett inlägg här på bloggen men då skulle ni ju inte tro mig.

Då funderade jag på om jag kanske kunde ta ett kort och lägga ut det här. Men snäll som jag är så vill jag ha Eric's godkännande innan jag gör det så jag skrev ett litet brev till han och frågade. Eric svarade ganska snart att jag fick göra det om jag länkade min blogg så att han kan kolla in den. Så till saken nu då!


Vill ni veta vad vi pratade om? Ja då kommer bilderna.


Bild nr 1 är vad Eric skrev på sin Dayviews.

   

Bild nr 2 är vad vi pratade om!


// Linnea

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards