linneawinroth

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av linnea winroth - 23 juni 2011 16:30

Detta inlägget kom vist inte med. Så jag skriver om det den 24 men lägger det på den 23.


Nu har jag jobbart klart för denna veckan. Jag skulle egentligen jobba på Tisdag men jag är ledig då och på Onsdag åker vi till Stockholm så som det ser ut just nu så är jag ledig till den 5/7. Om inte jobbet ringer på Söndag eller Tisdag. Så nu ska jag bara njuta av att va ledig. I kväll ska jag överaska min kära kompis. Jag kan inte säga mer än så eftersom personen kanske läser detta. I morgon är det midsommar. Så vad ska alla göra då? Jag ska först till ”AIK vallen” för att kolla på när dom spelar lite teater sedan på kvällen ska min familj vara hos några bekanta till oss. Så det kan nog bli sent då.

Jag har föresten fått ett mail från Liseberg. Det stod att dom skulle skicka paketet i dag och att det kommer någon dag nästa vecka.


 

Av linnea winroth - 23 juni 2011 08:10

ja, då sitter man i sitt kök och äter flingor. Om ca 45 min måste jag gå till bussen. Det är segt att man måste va en timme tidigare på jobbet och sen en timme efter jobbet också. Har jag riktigt tur i dag så kanske jag hinner ta 14.10 bussen hem annars blir det till att vänta på 15.10 bussen. Men det går det med. Kommer jag hem någorlunda tidigt i dag så kanske jag borde åka och träffa en vän. Sen är jag ledig i 4 dagar för att sendan jobba 1 dag och sen va ledig i 6 dagar till. Snacka om bra start på jobbet. Nej, nu måste jag fixa det sista inna jag måste gå till bussen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards