linneawinroth

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av linnea winroth - 25 juni 2011 20:28

Nu har jag myst lite med familjen. Vi har ätit grillat kött med pommes samtidigt som vi såg på ”Dag-Otto med vänner.” När filmen var klar så började årets första ”Sommarkrysset” Så sitter och kollar på det nu med min kära mamma. Jag passar på att blogga lite nu under reklamen. I morgon blir det nog att börja packa lite.

Men ni som läser detta får ha det bra tills nästa gång jag bloggar.


 

Av linnea winroth - 25 juni 2011 13:17

I natt kom vi hem vid 2.30 tiden. Vi har haft en fantastisk rolig Midsommar. Vi spelade spel, åt god mat och pratade. Innan jag gick och la mig så bestämde jag mig för att sova länge sen ringde min mobil vid 11:00. Då var det en person som ville köpa mina påttskåp. Efter det så kollade jag och mamma på en film. Den heter ”Svinalängorna” Den var grymt bra. Så den rekommenderar jag att ni ska se. Annars blir det till att se på någon film och bara ta det lugnt i dag. Jag är lite seg sen i går.

Nu är det bara 4 daga kvar tills jag är i Stockholm. Ska bli riktigt roligt att komma iväg lite. Fast vet inte riktigt vad jag ska göra. Det blir nog till att shoppa och en sväng till Globen blir det nog också. Annas är det bara skönt att bara gå runt och göra det som man känner för då. Men innan jag åker ska jag försöka hinna med en sväng till äventyrslandet i Halmstad. I kväll står det grillning på Schemat. Nej nu tror jag att jag ska gå ut i det fina vädret.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards