linneawinroth

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av linnea winroth - 27 juni 2011 18:00

Ja nu har jag precis ätit kvällsmat. I dag har jag varit på biblioteket, köpt en present och varit i Halmstad och tagit Allergisprutor. Jag har varit som en zombie hela dagen för jag har inte orkat göra så mycket. Så dom på sjukhuset måste tro att jag gick på droger eller något för jag var helt väck där inne. På väg hem så handlade vi på Maxi. Jag var fast besluten av att gå och vila när jag kom hem. Men jag han inte in innan mamma kollade posten och där sa hon att det var något till mig. Min första tanke var att det säkert var en ny tid till tandläkaren eller något annat tråkigt. Men när jag såg var det var så var det ett stort paket och då kom jag på det. Det var ju mitt paket från Liseberg. Ni vet..... för att jag skrev ett mail till dom angående den där plast biten. (om inte kolla inlägget som jag gjorde Tisdagen den 21 juni) Så jag skyndade mig att öppna det.

I paketet låg:

5m Supersalt lakrits

5m salt lakrits

6 st 25cm långa remmar i olika smaker.

      

Så nu ska jag frossa i salt lakrits och annat surt. Jag kommer säkert att hata salt, surt och lakrits efter detta. När jag tänker efter...... Så.... Nej, jag älskar ju det.

I morgon bär det av till äventyrslandet i Halmstad. Ska bli riktigt roligt.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards