linneawinroth

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av linnea winroth - 28 juni 2011 22:03

Mitt förra inlägg slutade ju ganska konstigt så här kommer en förläning.

Jag skulle ju på kalas hos min kära kusin. Han hade fått mycket fint. Vi gav han ett presentkortHemmakväll. Så nu blir det filmkväll med MYCKET godis. Vi var där till 21.30 för sedan var vi tvungna att åka hem föra att fixa det sista tills i morgon. När vi var på kalaset så fick jag ett sms från McDonald's. Dom sa att jag var välkommen på en intervju den 4 Juli. Jag skulle ringa i morgon om jag var intresserad. Men jag måste fråga om det är sommarjobb eller jobb till hösten. Jag tror inte jag ska ta det men det skulle ju va roligt. Nu ska jag kolla på lite klipp från årets första ”Allsång på Skansen.” Om jag hinner sen ska jag nog mål lite innan jag. Stockholm snart är jag där!!!!

Av linnea winroth - 28 juni 2011 18:15

Precis som det står i rubriken är det dagen innan, dagen D. I morgon åker jag till Stockholm. Ska bli as roligt att komma i väg ett litet tag. Mina dagar i storstan kommer bli hektiska. Jag gillar. I morgon blir det till att träffa …....... och på torsdag blir det kanske till att träffa Mirri, annars blir det till att shoppa hela dagen. Jag kommer antagligen inte blogga just här under min resa utan när jag kommer hem. Men vill ni veta vad jag gör så följ mig på Dayviews. (går endast att se om man är medlem) Om inte får ni vänta tills jag är hemma.


I dag har jag varit på äventyrslandet i Halmstad med min bror och hanns två kompisar. Jag tror att just det stället är jag för stor för. Men killarna hade kul. Eller till en början. Sedan var det en av kompisarna som skar sig på en sten. (vi tror det) Så hela foten var röd av blod inom loppet av någon minut. Så vi fick skölja hela foten och sedan leta efter plåster. Jag trodde att äventyrsparker skulle ha plåster. Men det var ganska osäkert. Men till slut hittade vi det. Så dom sista 5 timmarna fick killen ta det lugnt. Varje gång han gick på foten så blödde det igenom plåstret. Precis innan vi skulle åka hem så stack vi in på Burger King och tog oss en liten hamburgare. När man var hemma blev det en snabb dusch och sedan iväg på födelsedagskalas.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards