linneawinroth

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av linnea winroth - 5 juli 2011 19:30

Nu är jag hemma från Stockholm. Jag har haft ett par fantastiska dagar med mycket shopping, kollat på vaktavlösningen, en titt in på Nordiska museum och Wasa museum samt en sväng till Gröna lund och ”Sommar krysset”. Jag har till och med hunnit gå på Eric Saade:s Signering. Jag köpte förvånansvärt lite saker när jag var i väg. Jag köpte ett diadem och ett par skor. (Skorna var ett måste. Pga att mina andra skor gick sönder) Jag har även hunnit se några kändisar. Det blev även mycket foton. Kom hem vid 22.38 i går kväll. I dag blev det till att gå upp tidig eftersom man skulle jobba i dag. Jag skulle jobba 4 timmar men var tvungen att jobba över två timmar. Så är ganska trött nu. Så resten av kvällen blir till att bara slöa i soffan.

I morgon blir det jobbet igen. För att sedan gå på kalas hos kusinen som fyller 18 på Torsdag. Är ledig på Fredag för att sedan jobba Lördag och Söndag.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards