linneawinroth

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av linnea winroth - 14 juli 2011 22:32

I går kväll bjöd jag Zara på mat i stan. Sedan blev det till att köpa godis för att sedan se på film. Det slutade med att vi kolla på serie till klockan var 2.15 i natt. Sedan sov vi till 12.30 då min kära pappa ringde och väckte mig. Han ville bara veta om jag ville ha något när han och mamma var och handla. Och som många förstår så är man inte på så bra humör när man blir väckt på sin lediga dag. Pappas ursäkt var: Vet du vad klockan är? När man ändå var vaken så fick vi gå upp och äta frukost för att sedan dra hem till mig för att fixa Viktors mobil. Efter det så blev det till att åka till Ullared för att lämna in hanns mobil på Net On Nett. Det blev även en snabb vända inne på Gekås. Där inne träffade jag Simon. Jag fick köpt en present till mig och en kjol med hängslen. När vi var hemma igen så såg vi klar på en film. När den var slut så pratade vi med min pappa. Sen gick Zara hem och jag kollade på extra material från olika program. Nu ska jag snart äta en macka innan jag ska lägga mig.

I morgon blir det en sväng till kräftfestivalen med Zara.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards