linneawinroth

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av linnea winroth - 17 juli 2011 20:07

Då är denna veckans arbetsdagar avklarad. Denna veckan jobbade jag 23 timmar. Vet inte om det är så mycket men jag kärnar ju pengar så det är ju åtminstone något. Nästa vecka jobbar jag alla dagar utan Onsdag och Torsdag. Jag sak försöka ta ledigt på Söndag men som det ser ut nu så är det väldigt svårt. I dag var det ganska jobbit på jobbet för alla pratade i mun på varandra. Men tar man det bara lugnt så brukar allt ordna sig. Sen måste man ju ha i bakhuvudet hela tiden att kunden har alltid rätt. Nu ska jag bara ta det lugnt i några timmar innan jag ska till jobbet igen. Ska sitta och mysa med mamma i soffan.

 

Av linnea winroth - 17 juli 2011 00:10

Ja då är man hemma igen. Nu har jag träffat folk i ca 4 timmar. Jag har hunnit äta brända mandlar och dansat med Daniel. Han är grym på att bugga. Så ett stort tack till dig Daniel. Jag och Daniel kom på att min kära far är ”alkohol missbrukande”. Nej, han blev inte full. Han hällde bara ut sin öl. Den första ölburken välte han ut och det andra glaset råka han välta ut över Jörgen. Så nu luktade både pappa och Jörgen öl.

Nu måste jag gå och lägga mig ska upp vid 7:30 i morgon för ska jobba hela dagen.

Så............... See you soon

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards