linneawinroth

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av linnea winroth - 22 juli 2011 22:43

I dag jobbade jag 11-16. Sedan blev det till att skynda sig till bussen för vid 17.30 skulle vi få gäster. Vi skulle på teater med pappas syster. På grund av några turister så missade jag bussen från stan så fick ringa till pappa. Det stod att det skulle bli regn men det har varit en fantastisk kväll. Jag tyckte att årets buskis var sjukt bra. Så har ni inte sett den så rekommenderar jag er till att gå och se den. När jag kom hem så blev det till att kolla hotmail:en. Har ju fått min Lönespecifikation. Det blev nästan 1000kr på 4 dagar. När jag har skrivit klart detta ilägg ska jag skriva in nästa veckas schema. Jag skriver upp allt så jag vet på ett ungefär hur mycket jag kärnar i månaden. Så borde göra det nu innan min säng får sällskap.

 

Av linnea winroth - 22 juli 2011 07:55

I dag blir det till att va uppe tidigt. Det regnar så jag vill helst inte cykla för då är jag genomvåt när jag kommer till jobbet. Så jag tar bussen så slipper mina föräldrar gå upp för att köra mig. Det som är tråkigt är att bussen går så himla tidigt. Men jag överlever ändå. Nu måste jag gå och äta frukost.


SEE YOU SOON!!

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards