linneawinroth

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av linnea winroth - 28 juli 2011 20:16

18.00

Nu har jag precis läst något enormt kul. Jag var med i en tävling förra vecka. Det var att villa två biljetter till True Talents. Ni vet det nya programmet som ska gå på 3:an nu i höst. JAG var med och tävla mest för skoj skull. Och nu har jag vunnit 4 biljetter till inspelningen av det. Det är nu på Tisdag. Så nu blir det till att planera tåg och boende. Sedan måste jag ta ledigt från jobbet.


Nu några timmar senare

Nu har jag fixat allt. Jag tar med mig mina två kompisar och vi ska ha en toppen dag i den kungliga huvudstaden. En av kompisarna är redan i Stockholm så det blir för mig och den andar kompisen att ta natt tåget. Detta kom så plötsligt så jag är lite velig nu. Men det fixar sig snart ska ni se. Nu är två av fyra problem lösta. Få bara försöka fixa dom andra tills i morgon. Nu hinner jag inte blogga mer. Ska få gäster och måste fortsätta planera.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards