linneawinroth

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av linnea winroth - 29 juli 2011 21:14

Nu har min kära mamma fixat tågbiljetter så nu är jag redo för min resa. Jag har jobbat hela dagen. Men det var så lite folk att vi skrubbade väggarna. När jag slutat jobbet så fick jag prata med Felicia. Hon och Meriel ska med mig till Stockholm. Felicia var ganska nervös i dag. Men vi klarar detta. Meriel är redan i Stockholm så vi ska möta henne vid slussen på Tisdag morgon.

Schemat för mig och Felicia är:


Måndag

  • 20.30 Tåg till Lund

  • ca 22.00 natt tåg till Stockholm


Tisdag

  • komma fram ca 6.10

  • Äta frukost

  • ta sig till slussen

  • ta bussen till Gustavsberg

  • 10.00-14.00 Inspelning

  • ta bussen tillbaka till slussen

  • Äta middag

  • gå i affärer och diskutera timmarna som gått

  • äta något innan hem resan

  • sedan ta natt tåget vid 22.30


Onsdag


  • Byta tåg i Lund

  • vara i Falkenberg vid 8.20

  • äta frukost på vägen till Ullared

  • (Sedan ska jag jobba vid 11.00 och Felicia är ledig)


Så det ska bli en riktigt rolig dag. Jag vet inte hur mycket Meriel är med på men hoppas att hon hinner va med oss lite innan vi ska åka hem.


Nu i kväll åt min familjen och kusinen kvällsmat på Smörkul. (ett berg) Riktigt kul, lite halt men annars var det bra. Vilken utsikt det är därifrån. Har ni inte varit där så tycker jag att ni ska åka dit. Det är så fint och det är så spännande på vägen upp.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards