linneawinroth

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av linnea winroth - 5 augusti 2011 15:00

I dag är jag ledig från jobbet. I Går såg jag fram emot att va ledig. Jag har fått gå upp tidigt 9 dagar i sträck så har varit lite trött på kvällen. Men nu när väl är ledig så har man så tråkigt. Man vet liksom inte vad man ska göra. Men nu när man har funderat på vad man kan göra har jag kommit på att jag saknar nog skolan. Jag funderat lite på vad jag har hunnit göra under sommaren. Jag har hunnit:


vara i Stockholm 2gg

Varit med på en tv-inspelning

Träffat både Danny och Eric Saade

Varit med på Sommar krysset

Varit på Diggiloo
Varit på Liseberg 2gg
Varit på teater (snart) 2gg

Slöat nere på stranden
Varit med vänner

Varit på släkt kalas

Träffat mina kusiner från Göteborg


Jag har hunnit med mycket fastän jag jobbar 5-6 dagar i veckan. Men jag kärnan ju mycket pengar. Kan Ju vara bra att ha när det blir höst eller till jul. Nu ska jag nog gå och äta middag.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards