linneawinroth

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av linnea winroth - 9 augusti 2011 21:22

Nu har jag precis kommit hem från Teatervinden. Föreställningen var fantastisk. Om in inte har sett den än så spelar dom på Torsdag och Söndag med, det är bara två föreställningar kvar. Jag hörde Freja sjunga i kväll. Hon är så Fantastiskt bra. Vi hade sådan tur med vädret. Det var sol hela kvällen. Freja är så rolig.

  • Jag vet inte vad jag ska ge er på Fredag
    * Vadå ge!! Det är du som fyller år

  • Jo, men inte på fredag

    * Nej du fyllde ju år i går..... eller?

  • Haha!!!!!” Nej, Freja jag fyller år i dag!!!!!!


Snacka om att man har mycket i huvudet! Nu ska jag gå och läsa lite innan jag ska sova. Man är ju bara ledig någon dag. I morgon blir det att komma tillbaka till verkligheten igen. Nej nu ska jag ladda upp bilderna.

 


Av linnea winroth - 9 augusti 2011 10:00

   I dag fyller jag 17 År!!!!!!!!

Av familjen fick jag en Onepeace, en tröja, en plånbok, läckerol och biljetter till teatervinden. I dag komme bara mormor, hennes sambo och farmor. Sedan kommer resten av släkten Lördagen den 20 Augusti. Men i dag ska jag, mamma och lille bror äta Thai mat. Nu på Fredag kommer alla söta ”grabbar” (tjejer). Det blir det lite fest då med. I morgon börja jag min sista arbetsvecka för denna sommaren. Jag kommer fortsätta jobba på helger framöver. Men skolan börjar ju snart.

Shit......... snart har hela sommaren varit och jag har jobbat hela sommaren.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards