linneawinroth

Alla inlägg den 9 september 2011

Av linnea winroth - 9 september 2011 21:00

Varför har du inte sagt något?   Detta skulle förklarat så mycket för mig, förklara varför du betet dig som du gjort. Allt är förändrat nu! Om du skulle berättat detta för ett år sig skulle detta ha stor betydelse. Men sanningen är att det spelar större roll nu. Jag vet inte vad jag skulle säga när du berättade det. Hur ska man reagera på en sådan sak? Jag var så förvirrad då. Nu några timmar senare är jag bara tom. Jag har inget att säga mer än: varför har du inte sagt något? Okej jag vet att man inte berättar det för okända personer. Jag var så arg och förvirrad. Frågorna som jag alltid ställt mig själv var: Är det fel på mig? Har jag gjort något som varit fel?   Jag tror inte att du märkte det men du bröt ner mig sakta. I går var jag ett litet sandkorn. I dag är jag stolt för den jag är. Det du gjorde var starkt.   Vem som helst skulle inte vågat göra det du gjorde. Nästa gång är det jag som ska våga säga något.


Detta som ni precis läst skrev jag för att jag behövde skriva av mig. Det är bara en sak....... Vet ni inte vad detta handlar om behöver ni inte undra. Det som hänt har hänt, Inget man kan göra något åt. Men jag är så glad. Såhär glad har jag intre varit på länge. Det lovar jag   

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards