linneawinroth

Alla inlägg den 1 november 2011

Av linnea winroth - 1 november 2011 19:12

Vad har jag hitintills hunnit göra under lovet? Jo, i Fredags sov Kajsa över, I lördags var jag på handledarkurs på morgonen och på kvällen var jag på Halloween fest hos Casper då sov även Felicia över, På söndagen fyllde min kära mamma 45 år så då hade vi gäster under hela dagen. Jag somnade i soffan som vanligt. I går var vi i Halmstad på Eurostop och sedan var jag och tog allergisprutor. Då somnade jag vid typ 20.00 Mamma sa att jag var helt väck i går när hon pratade med mig och eftersom jag inte minns det så var jag nog riktigt trött. I dag blev det till att vara hos tandläkaren vid 9.30 för att göra en avgjutning av mina tänder, sendan runt 12 tiden firade jag, mamma och Viktor våran kusin Oliver som fyllde 13 år i går. Det gjorde vi genom att ära på Braseriet. När klockan sedan blev 17.00 var det dax att åka till tillbaka till tandläkaren för att få min bett skena. När det sedan hade mörknat var jag och mamma ute och gick.


I dag läste jag vilka som ska vara med i Melodifestivalen 2012!!!! vill ni vet vilka det är?

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

…........

Love Generation
Therese Grankvist
Magnus Carlsson
Sonja Aldén
Di Leva - förhandlingar pågår
Charlotte Perrelli
Danny Saucedo
Thorsten Flinck
Molly Sandén
Andreas Lundstedt
Afro-Dite
Lotta Engberg & Christer Sjögren - förhandlingar pågår
Erik Segerstedt
HEAT
Jamie Meyer
Jenny Berggren
Loreen
Mattias Andreassén
Nina Söderquist
Sean Banan
The Moniker
Timoteij
Ulrik Munther

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards