linneawinroth

Alla inlägg den 22 november 2011

Av linnea winroth - 22 november 2011 13:11

Tja alla glada!

Just nu har jag mycket på gång som alla vet. Det som ligger närmast är nu på Söndag. Då ska jag och Meriel sjunga I kyrkan. Så om ni inte har något annat för sig kl 11 på Söndag så får ni gärna komma till Stafsinge kyrka. Det är en familjegudstjänst så alla Miniorer, Juniorer, konfirmander och kören där. Så vi kommer nog få en riktigt trevlig timme.


Just nu sitter jag i skolan och har svenska. Vi jobbar med språkutveckling. Just i dag pratar vi om barn böcker. Jag pratadet om en bok som heter ”var är liten, skär och alla små brotiga.” själv tyckte jag att det var en konstig titel men innehåller var väldigt roligt. Det är en rimbok för dom allra minsta. Så har ni små barn eller gillar rimböcker bör ni låna den.


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards