linneawinroth

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av linnea winroth - 8 januari 2012 17:40

Ja i dag är jag nästan klar med alla läxor. Jag har bara Engelskan kvar. Jag har även hunnit vara ute och gått med mamma och pappa. Jag hann till och med busa med Viktor och hanns kompisar.

I kväll blir det tacos med familjen. Och sedan blir det film mys.

 

Av linnea winroth - 8 januari 2012 10:15

I går jag och min bror på bio I Varberg. Vi kollade på ”Alvin och gänget 3” Den var ganska bra. Själv tycket jag att 2:an var bäst men det kanske var så att jag hade för höga förväntningar på 3:an.

Efter bion var vi och mamma på en pizzeria och år mat. Vi hade en ganska bra stund tillsammans i Varberg. På vägen hem åkte vi till coop och handlade. Sen bar det av till Kajsa för att se på ”Gladiatorerna” och sedan film. Det var jag, Kajsa och Lollo. Vi tjejer kom fram till att gladiatorerna nu för tiden är väldigt lätt klädda. Hade gadiatorena så lite kläder för 8 år sen med? Kanske det eller så brydde vi oss bara inte. Sedan tyckte även att man inte valde gladiatorer efter längd och vikt på utmanarna. Det skilde ca 10-20kg på dom. En utmanare fick en gladiator där det skilde ca 10cm och 7kg och en annan utmanare fick en gladiator där det skilde ca 15cm och 20kg. Är det okej?


 

 Gladiatorerna DÅ 2008


 

Gladiatorerna NU 2012


I dag ska jag göra det sista på skolarbetena och sedan ta det lugnt.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards