linneawinroth

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av linnea winroth - 26 januari 2012 20:30

Ja vet ni vad man kan göra för att bli på bättre humör? Jo man ska gå till en teatergrupp. Vet nu hur glad och bra man mår efter det? Jag mår super bra, det kanske är för att vi är ett härligt gäng. I dag fick vi reda på om vi skulle byta pjäs eller ej, Vi ska byta. Dessvärre minns jag inte vad den heter. Men det är en pjäs som bara spelas av tjejer. 10St om man ska vara mer exakt. Eller jo vi kommer ha en kille. Detta kommer bli as bra. Jag ska spela kvinna och väninna. Jag längtar redan till nästa vecka. Men problemet är att jag inte kommer hinna komma nästa gång för jag ska på en musikal. Men jag ska f*n jobba häcken av mig. Detta ska bli as roligt. Oj jävlar jag tror att jag börjar svära lite så kanske ska sluta innan det hoppar ut ett par riktigt fula grodor ur munnen på mig.

 


Av linnea winroth - 26 januari 2012 15:01

Dagen I skolan var as bra. Jag och Kajsa hade färg krig. Jag trodde att inget kunde gå fel men..... man ska ju inte tänka så för PANG så förändras allt. Så nu har man lite att stå I. Hur ska detta lösa sig? Lite besviken är man på vännerna men det löser sig nog. Hur kunde du? Nu är jag hemma för jag orkade inte gå till Konfirmationsläsningen i dag. Jag mår inte bra. Men i kväll ska jag nog försöka dra till teatern ändå. Det är nog bara mycket som snurrar i skallen nu.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards