linneawinroth

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

För att jag har tråkigt :D

Av linnea winroth - 29 januari 2012 20:55

Namn: Linnea Winroth

Ålder: 17, blir 18 i sommar

Längd: 163 cm

Sko-storlek: 38-40

Född: Vietnam men var vet jag inte

Bor: Falkenberg

Gör just nu: Ser på Wallander


Allmänna frågor

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Sprallig, glad och modig?

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Många

Vad är du rädd för: Att bli allvarligt sjuk

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Modet

Har du körkort och egen bil: Nej, men håller på att skaffa

När tog du ditt körkort: Till sommaren hoppas jag

När grät du senast: Torsdag tror jag

När skrattade du senast: I går

Vem åkte du bil med sist: Mamma och Viktor

Vem åt du mat med sist: Viktor

Vem sov hos dig sist: Kajsa

Vad var du rädd för när du var liten: Mörkret

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Artist eller något med människor

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Allt för många

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mycket

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Allt för många gånger dessvärre

Har du någonsin sportat: Ja, varje vecka

Någon du ser upp till: Många

Vad finns alltid i din handväska: Plåster, plånboken och nycklar

Har du varit utomlands någon gång: Ja, många gånger!

Vilken plats var finast:  Vietnam


Lite mer personliga frågor

Har du någonsin tagit eller provat droger: NEJ!!

Rökt: Nej!!

Snusat: Nej!!

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: Nej

Finaste komplimang du fått: Jag vet inte

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej.


Antingen-eller-frågor

Storstad eller landet: Storstan

Hamburgare eller pizza: Hamburgare

Kött eller fisk: Kött helt klart!

Hund eller katt: Hund, Skrollan så klart

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Inget

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Sverige är bra, men det beror på var i utlandet jag ska.

Sport eller nyheter: Sport

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll! 

Sommar eller vinter: 51/49

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil

Har du någon fobi: många

Vilket är ditt senaste inköp: Öronhängen

Din favoritdryck på morgonen: Vatten

Var fick du dina senaste pengar ifrån:  Mormors sambo

Vad hade du sönder senast: Minns inte

Vem snackade du med senast: Pappa

Varm favoritdricka: varm choklad

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten

Intressen: Musik och teater

senaste person du kramade: Viktor

Senaste person du ringde: Moster

Senaste person som ringde dig: Mamam

Vad drack du senast: vatten

Längtar du till din nästa födelsedag: Jaaa

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Jag dricker inte kaffe

Använder du hudkräm: Nej

Micro-pop eller poppa själv: Inget

Brukar du baka: I bland

Vilken låt lyssnade du senast på? Hair - Let The Sunshine In

Vad tycker du är äckligt? Variga sår

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards