linneawinroth

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av linnea winroth - 5 februari 2012 16:17

I dag var det släkt middag hos oss. Hela familjen Möller var här med deras respektive, jo Christopher var också här men han heter ju Winroth. Sen var hela familjen Larsson/Bengtsson här. Mormor och Leif var här också så klart. Det blev kalkon och sedan ris sala Malta. Jag, Oliver, Viktor, Julian och lilla Skrollan var en sväng i backe. Nu har alla åkt förutom Göteborgarna. När dom åker sen så ska jag repa dansen lite tills i morgon, för nu har jag en riktigt rolig väcka framför mig med rep och föreställningar.

 

Av linnea winroth - 5 februari 2012 11:30

Ja i går börjar Melodifestivalen, Vilka gick vidare? Jag hoppades på Shan Banan och Loren. Shan Banan kom vidare till 2:dra chansen och Loren gick vidare till Globen. Under dagen var jag och mamma även varit på Gekås. Vi köpte lite kläder till resan. Vi köpte även 2st cyklop och solfaktor. På kvällen kom Familjen Ericsson på besök, då beställde vi mat och sedan spelade vi UNO. Jag kom 3:a när vi spelade. Runt 00.15 tror jag att jag somnade efter att tjejerna satt och spelade Wordfeu mot varandra. När dom skulle hem så kom Daniel och väckte mig. Och ett tips, jag är as sur när jag blir väckt så passa er. Som tur är så brukar Daniel få mig glad ändå.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards