linneawinroth

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av linnea winroth - 9 februari 2012 20:18

Ja I dag hade jag en sju dundrande rolig och bra dag. Vet ni varför? Jo för jag spelade teater I skolan för första gången. I dag var jag inhoppare för en teater tjej i trean som heter Sophia. Så dag fick jag sjunga, dansa, måla och spela teater. Jag provade på alla Estet inriktningar förutom media. I morse när jag kom till skolan mådde jag illa som f*n men jag tror det bara var mina nerver som spelade någon roll i det. Jag har även umgåtts med snälla rara Elias. Så i dag har det blivit både skratt, (Gråt), fniss, spioneri och viskningar. Det som var lite tråkigt är att jag har skadat min fot och det kändes mellan alla scener som jag var med i. Speciellt när jag far runt som en raket fram och tillbaka bakom scenen. Jag skulle byta om några gånger så i dag blev det till att springa enorm mycket. På kvällen varvade jag ner och var inte med så mycket. Dels för att jag hade ont i foten och dels för att Sophia var tillbaka. Jag var både glad och lite ledsen för det. Men det var kul så länge det varade.


I morgon väntar årets och kanske livets sista 8:an föreställning. Eller jag då jag ska vara med på. Eftersom det oftast är 1:or och 2:or som är med och jag nästa år är en 3:a så kommer jag snällt få sitta i publiken och kolla på.


Jag vet vad jag har att vänta mig i morgon. En föreställning kvar och antagligen kommer jag att få dansa med en svullen fot och en blåsvart sto tå. Jag blev nämligen stämplad av en stäppdansare. Så det pulserar i tån och det känns precis som när jag stukade foten senast. I bland gör det så ont så man funderar på att lägga sig ner och bara gråta eller ja kanske skrika en del.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards