linneawinroth

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av linnea winroth - 10 februari 2012 15:53

Ja, i dag hade vi ju fåran sista föreställning och den var super. Hela denna veckan har varit super rolig. Det är typ den ända tiden då hela klassen kan umgås alla inriktningarna. Sedan när vi var klara var nästan hela klassen som gick till Buger Inn. Vi tog upp nästan hela rummet. Sedan runt 13:00 var jag på vårdcentralen för att röntga min fot. Svaret blev: åk hem, vila foten några dagar och ta någon verk tablett. Det som är skumt för foten knakar som i i helvette. Jag vill sammanfatta dagen med denna dikten. (Nej jag har inte skrivit den)


"Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag gillar dig så"


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards