linneawinroth

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av linnea winroth - 7 mars 2012 12:07

Ja nu sitter jag i bankok. Ja i dag är det Onsdag och i morgon kväll går vi på flyget hem. Jag har hafft 3 underbara veckor i Thailand\ Malaysia. Vi har solat och badat, ätit god mat och handlat lite. Just i dag är Jonte och dom andra på ett barnhem. Så i dag är det familjemys som står på schemat. Det känns hemskt men jag länktar faktist hem till Sverige. Saknar alla glada vänner. Alla söta vänner, Ja jag har solat precis som dokton sa åt mig. Jag har fått färg som bevis. Just nu sitter jag på ett intenett cafe och lyssnar på alla melodifestivalen låtar. Mina favoriter är inte så svart att lista ut. Det är David Lindgren - Shout it out, Lorren - Euphoria och Danny Saucedo - Amezing.


Jag gillar Amazing lite extra för han var så grymm. Allt ljus och kladerna ska man ju inte tala om. Det måste ju bara ses i värkligheten. Danny har en utstrålning nära han sjunger. Han är alltid pigg och glad, ska bara komma på posetiva grejer i alla situationer. Sen är han en person som inte är rädd för att göra det omöjliga. Han kommer alltid med något nytt.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards