linneawinroth

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av linnea winroth - 12 mars 2012 20:45

Ja I dag har det ju varit super fint ute men har jag varit ute då? Nej jag har fåt sitta inne heöa dagen och gjort alla läxor. Listan som jag har innehåller:


Svenska prov
So prov
Psykologi prov

Kuhi

och Engelska


Visst känner man sig lyckad då allt skall vara klart senast fredag.


Jag hoppas att alla andra har varit ute i den härliga vårsolen. Jag hoppas det vädret är lika bra i morgon så att även jag får njuta lite. I går var jag på en överraskningsfest för en klasskompis. Det var nog uppskattat eller jag jag hoppas det. I morgon ska ja dra till skolan för att träffa alla söta vänner som jag inte har sätt än. Jag har saknat dom så enormt mycket. Jag kommer vara helt vild när jag ser alla. Jag har så mycket att ta i nu när man är hemma. Jag ska framför allt satsa 100% på teatern. Jag har har gjort en resa inom mig själv som jag är väldigt stolt över. Nu ska jag se klart på ”Sofias Änglar” och sedan se på ”Maria Wern”

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards