linneawinroth

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av linnea winroth - 13 mars 2012 21:06

Ja i dag fyller min moster år och vi är här och firar henne. Vi har precis ätit kladdkaka. till huvudrätt blev det paj för hela slanten. I eftermiddag har jag suttit med Kajsa på Falkmanska café i nästan 4 timmar. visst hade vi roligt vi diskuterade självmord, tidskapslar och avhuggna fingrar. Kajsa visst sa vi att Freja och Mirre skulle få leva..... ett tag åtminstonde...... eller? Hur går det med brevet för övrigt kajsa? Kommit någon stans, eller ser du på film? Nej jag vet du pluggar till provet! ........haha som om du skulle välja att plugga framför en film kväll. Men vi får helt enkelt ha våra små en viktiga samtal oftare. Nu borde jag vara lite social på kalaset men jag orkar inte, jag sitter nog kvar här ett tag till.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards