linneawinroth

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av linnea winroth - 15 mars 2012 21:27

Da då har man precis kommit hem från veckans rep. Det är så kul att ha något att längta till. Ja nu har jag ju inte varit där på ca 3,5 veckor men vet ni jag har inte missat så mycket. Jag är glad för att jag har fått semester för precis som jag skrev innan så har jag laddat batterierna inför våren.


Ja i dag var jag på ett ”programråds möte” i skolan och det brukar ju vara ganska få som går på det men idag blev vi verkligen överraskade när våran lärare hade fixat frukost till oss. Sen hade vi bild och då blev det lite veligt för vi skulle till Falkenbergs museum, sen inte, sen skulle vi dit ändå och sen fick vi vända för då skulle vi inte dit. Sen blev jag trött på allt och tog en paus. Det var faktiskt skönt att vädra hjärnan en stund.

På idrotten hade vi olika lagsporter och dom var roliga. Lite synd att så få i klassen faktisk var med men det gick ändå. Vid 14:00 var min skoldag slut men resten av klassen gick till 16:00. då tänker ni säkert att jag skolkar eller bara inte har samma och att det kan vara konstigt. Men då kan jag säga er att jag gör mina lektioner när klassen har rast. Så jag har lektion lika mycket som resten av klassen.


Jag känner att efter semestern så ska jag börja med små saker. Tror ni att jag lyckas?.......Ja ni ska få veta vad det är. Jag har sökt till en musikal. Så vi får hålla tummarna. I morgon ska vi på ett möte om det så vi ska få all info då. Annars har jag slappat och tagit det lugnt för jag har känt mig krasslig sen semestern. För övrigt tror jag inte att man kan må så mycket bättre än vad jag gör nu. Allt rullar på som det ska göra. Eller jo det finns små saker som skulle kunna gå bättre men man kan ju inte få allt.

 

Av linnea winroth - 15 mars 2012 17:15

Ja, i dag har varit en toppen dag. Det har inte varit mycket rast men jag fixade det ändå. Hihi...... Jag är på ett toppen humör i dag vet inte riktigt varför men något är det. Jag tror det är våren. Nu när jag har varit på semester och laddat batterierna så känner jag att jag ska gå in till 100% på att söka till musikaler. Ja och spela teatern som jag håller på med. Så behöver ni hjälp kan jag säkert hoppa in. Nu ska jag snart åka och repa, den första på 4 veckor tror jag, snacka om att jag saknar alla goa personer. Ska få träffa en ny person som jag inte riktigt vet vem det är och det ska också bli roligt.

Jag kan blogga när jag är hemma igen för nu ska jag äta och sedan packa ihop allt.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards