linneawinroth

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av linnea winroth - 16 mars 2012 22:32

Ja I dag är det fredag och helg. Jag har nu under eftermiddagen varit med Kajsa och Bea, vid 17:00 var jag på ett möte angående en ”musikal” med abba låtar och jag är grymt taggad när det gäller det. På kvällen var jag på Crux och det var super kul. Dom hade Thai kväll och det var mysigt. Nu är jag hemma och myser med familjen. Jag tänkte göra en efterrätt men det värkar inte som om dom är suga på den. Känns ju bra eller var säger ni? Jag känner att jag får göra den i dag eller i morgon men eftersom jag sak ha färsk frukt så vet jag ju inte hur länge det klarar sig. Skulle vilja säga något men bör nog hålla det för mig själv för känner att jag ar folk som hatar mig som det är. I morgon blir det att ta det lugnt och smällt allt innan man ska tävla i bowling. Nej men nu ska jag nog gå till mitt rum och stänga in mig där ett tag.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards