linneawinroth

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av linnea winroth - 19 mars 2012 20:15

Ja I dag har det varit mycket som hänt. I dag har t.ex min pappa fångat in mon farmors katt Hugo som har varit borta sen annandag jul alltså ca 3 månader. Så det var så roligt att höra att han är hemma igen.

I dag har även varit en sådan dag då man inte är sig lik. Det beror på mycket men det funkar nog ganska bra. Jag har lyckat dölja det så gått det gick. Sen var jag med Kajsa till ca 19.00 då mamma kom och hämtade mig. Vi satt att pratade om allt mellan himmel och jord. Det var ett väldigt bara samtal, Jag klarade av att inte bryta ihop totalt så det är ett plus. Veckan är ganska späckad men vi får se vad som kommer göras.

Jag skulle vilja åka till Göteborg på Fredag men vi får se hur det blir. Skulle vara super kul men tror inte det blir något ändå. Annars blir det bowling och teater denna veckan. Jag vill gärna vara aktiv men känns som om det blir en lugn vecka ändå.

I kväll ser jag på ”112- på liv och död” och sen blir det till att chatta en stund innan man ska sova. Jag hoppas att jag kan sova mer än natten som var, Annars kommer jag vara en sombi i skolan.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards