linneawinroth

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av linnea winroth - 20 mars 2012 18:45

Ja det frågan ställde jag mig när det hände. Jag cyklade till skolan och när jag kom till korsningen vid ”Tommys” kom en gubbe från vänster och när han såg mig blev han lite vinglig och försvann. Han halkade på gruset och slog sig. Han rammade handlöst och slog i höger käke. Jag funderade på om jag borde ringa ambulansen men han verkade må bra. Så efter att ha kollat hur det gick så fick jag dra till skolan. Men det var efter att han hade sagt att det var okej. Det som var lite roligt var att när han hade ramlat och jag frågade hur det gick sa han: Åhh jag blev så rädd..... Jag såg ett rosa monster som kom från högre. Borde man skratta eller gråta?

Annars har jag inte gjort så mycket.... Jag var på engelskan i 2,5 timme. Är jag sjuk eller? Svar: Ja ganska.


Vet ni att om man stänger inne alla känslor ett bra tag så mår man tillslut ganska dåligt. Jag påstår inte att jag alltid mår dåligt men oftast mår jag bra. Och alla ni som läser detta. Nej jag är inte sinnes sjuk. Jag klarar mig. Även om jag oftast känner att jag borde prata med någon om det men vet ni en sak? Vissa saker borde man faktiskt hålla för sig själv för vissa personer klarar inte av den sortens info. Vissa reagerar genom att undvika en och vissa genom att skämta bort det men det är faktiskt jobbigt att alltid tro att någon kan hjälpa en. Och om ni känner er träffade ber jag om ursäkt men nu vet ni.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards