linneawinroth

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av linnea winroth - 23 mars 2012 21:08

Ja idag gick man i skolan till ca 12:00 sen var jag på Telia och prata de med dom lite. Sedan lämnade jag lite saker till pappa för att sedan vänta på att Gabbi skulle sluta så att vi kunde ta oss till Göteborg. Så vi har tillbringat kvällen i nordstan. Varför undrar ni då. Jo vi kollade på Youngblood och sedan en modevisning med årets vårkollektion. Jag såg många fina plagg som man ville ha. Vi får se om det blir något av det. Självklart köpte jag Youngblood´s skiva och är väldigt nöjd med det. Jag fick till och med en kram av Oskar. Skoj skoj..... Nu när man är hemma så inser man att ens kavaj luktar väldigt mycket parfym. hm.... undra vems!!! En sådan här upplevelse kan man leva på ganska länge. Detta gör jag väldigt gärna fler gånger. Vissa bilder är super bra.

I morgon blir det till att slappa och sedan plugga. Ska ju ha prov på Måndag, så borde verkligen fortsätta. På Söndag är det våffeldagen och min morfar skulle fyllt år. Jag ska vara i Borås under dagen för att spela säsongens sista bowling match. Är vi taggade för att vinna? Jaa det hoppas jag.


Borde kanske bjuda på några bilder.


   

Spelningen kl 17:00

                                     

Spelningen kl 19:00

     

Efter signeringen

Älskar den näst sista bilden

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards