linneawinroth

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av linnea winroth - 25 mars 2012 17:15

Ja idag är det ju sommartid och var är ett bättre täcken än att kunna sitta ute I solen en stund och lyssnar på fåglarna sång och kolla på blommorna. Jag har precis duschat efter att ha spelat bowling. Jag vet inte hur det gick för laget men för mig gick det skit dåligt. Nu ser jag på ”det femte elementet”. En väldigt bra film enligt mig, eller ja bra och bra inte den bästa men den går att kolla på. Snart ska jag chatta lite och sedan skriva en stund. I dag är det våffeldagen. Vem har/ ska äta våfflor i dag? I dag skulle min morfar fyllt år, jag vet att moster har varit på graven och satt blommor. Nej men jag återkommer väll lite senare i kväll.

    

 

Av linnea winroth - 25 mars 2012 06:42

Ja I natt skulle vi ju ställa fram klockan och det gjorde jag innan jag somnade. Sen I dag skulle jag upp vid 6.45 men min mobil ändrade ju sig själv så den ställde om sig en extra gång så när mobilen ringde vid 6.45 så var den riktiga klockan 5.45 Fattar ni var förvirrad jag var när jag hörde mamma stänga dörren, sedan kolla på alla klockor och konstaterar att alla går olika. Fick smått panik eftersom jag skall spela bowling kl 8:00. Sen gick jag in på datorn för att kolla en extra gång så just nu sitter jag här en timme före och kollar på “äkta människor”. Jag började kolla på det I går och jag kollade 8 timmar så skall kolla klart på dom sista två timmarna I dag tänkte jag. Jag hinner ju kolla på en timme nu innan bowlingen och sen efter. Vi ska spela I Borås så är nog hemma runt 14.00 igen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards