linneawinroth

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av linnea winroth - 29 mars 2012 22:15

Ja du I kväll har jag repat lite till på “Bernadas hus” sen köpte vi mat på Stationsgrillen så det blev nugges till mig och Viktor medan pappa tog halvspecial. När jag kom hem så ät vi maten och sen satte jag mig vid datorn. I morgon tänkte jag att jag ska ska gå till bilden och jobba på mitt projekt. Då ska jag nog ta lite fler bilder för ni vill säkert se vad det är jag jobbar med, så att ni kan gissa sen.


Ja i morgon har man psykologi, KuHi och sen engelska. Sen ska jag nog spendera dom sista timmarna på att jobba med tavlan. Tänkte försöka bli kar med den till den 14 April men sen ville min lärare att den ska vara med på våran utställning i kuben mellan den 26 April till den 14 Maj. Då kan ni ju kolla på den om ni är intresserad av att se den i verkligheten. Nu ska jag nog avrunda för jag tänkte vara lite social med mamma innan man ska sova.


 

Av linnea winroth - 29 mars 2012 16:01

Ja min dag började ju inte på bra. För jag började dagen med att bli lite snurrig för jag kunde inte komma på om jag började vid 9:00 eller 9:30. vid 8:40 kom jag på att det var vid 9:00. Så det blev till att jäkta till skolan. När man sedan kommer dit får man reda på att man inte har någon lektion alls på morgonen så jag gick och jobbade lite på min tavla innan vi skulle gå och kolla på dansarnas slutproduktion. Det var super bra och alla var grymt duktiga. Sen vid 12:30 skulle vi ha idrott men när vi kom dit fick vi reda på att vi skulle gå en runda ute i det fina vädret. Och om man bodde ca 1km så kunde man gå hem. Så då hade jag ingen lektion allas i dag. Men jag var och kollade på dansarna en extra gång vid 14:00 så var hemma nu vid 15:30. Nu ska jag äta en macka och sedan kolla på när killarna sätter upp våran studsmatta. I kväll blir det till att åka på teater rep. Vi får se hur långt vi kommer i dag.


Jag vet att vissa läser detta bara för att vet vad jag gör för projekt. Så för att underlätta det så tänker jag skriva vad jag har gjort i en annan färg.


Så i går skissade jag upp allt och sedan målade ut alla mallar. Och i dag har jag valt ut alla färger, jag har även målat alla utan mallar så nästa gång blir det till att börja såga.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards