linneawinroth

Alla inlägg den 3 april 2012

Av linnea winroth - 3 april 2012 21:17

Ja I dag har jag varit uppe I bilsalen typ hela dagen eller ja okej I 5timmar. Så i dag blev jag nästan klar. Eller jag okej jag har pusslat ihop allt så i morgon ska jag limma fast allt på alla bitar och sen blir det bara till att lägga till alla ytte pytte små detaljer på ansiktena och alla jackor. Jag hoppas att jag blir klar i morgon. Jag har ju 2 timmar och 40 min på mig så har man tur så blir den klar till lovet. Men den kommer inte komma fören den 14 maj. Så ni som vill se den ni får vänta tills den kommer ut på utställningen i kuben eller här på bloggen. Jag ska lägga ut fler bilder i morgon när jag limmar fast allt. Och har ni tur så kanske ni får se hur den ser ut nu.


Dagens ledtråd: Fem killar, Artister och är 92 och 93 or.


Vad har annars hänt i dag då? Jo jag har haft Historia, vi skulle ha Svenska och Matte men våran svenska lärare skulle iväg så svenskan blev inställd och sen var våran matte lärare snäll nog och lät oss jobba hemma så vid slutade vid 8:50. Jag slutade vid 11:00 för jag hade engelska och i dag hade jag Nationellt prov. Muntlig och jag fick G+ och är väldigt nöjd för det.


På kvällen var jag på Abba rep. Eller jag rep och rep vi satt och pratade om alla låtar och alla solister och alla körer. Nu när jag är hemma sitter jag på rummet och skriver samtidigt som jag sitter och lyssnar på gamla låtar på min dator. Sen funderade jag på hur många låtar kan man komma ihåg på en gång? För bara man hör lite av låten så brukar man ju kunna fortsätta och sjunga hela låten.


I morgon har jag bild mellan 8:00-10:40 och sen har vi Historia mellan 11:00-11:50. Vid 12:30 ska jag gå på lunch med min ända moster och då kommer vi ha våran egna mys stund. Även om det bara är en timme så han vi mysigt. Sen blir det väll till att åka hem och slöa lite innan jag ska iväg på kvällen för att träna bowling.


Innan jag avslutar detta inlägg kan jag väll bjuda på två vår bilder.

         

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards