linneawinroth

Alla inlägg den 6 april 2012

Av linnea winroth - 6 april 2012 07:30

Ja i dag är killarna i Jönköping på någon bil utställning. Dom brukar vara där under påsken. Mamma jobbar till 16:00 så i dag är man helt själv i huset. Vad ska man göra under hela dagen då? Jag tänkte gå ut en stund senare om vädret tillåter det.


Jag skulle bloggat i går men jag somnade super tidigt. Så jag kan ju berätta vad som hände i dag i stället. Jag hade endast bild som lektion och sen var jag på ett möte. När mötet var klart gick jag och mamma och åt mat på Royal Thai inne i stan. När vi var hemma vid 14.45 så gick jag och Viktor en sväng på slingan och när vi sedan kom hem så var våran moster med respektive och en kompis till dom hos oss och drack kaffe. När dom sedan hade gått så letade jag och Viktor efter påskägg. Runt 16:00 var jag på mitt rum och tränade på min sång. Sen gick jag ner och somnade i soffan.


Nu ska jag se på en film och se om någon rolig är inne på Facebook. Sen får vi se vad jag äter i dag.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards