linneawinroth

Alla inlägg den 8 april 2012

Av linnea winroth - 8 april 2012 12:34

Ja I dag har vårat internett spader så den gör som den vill. Jag har fått starta om den ca 7gg den senaste timmen. Vilket är väldigt störande om man chattar eller ser på någon repis på tv4play. Så vi får se hur länge man har internett denna gången.


I går var det ju påskafton och då var jag med Zara under dagen, då var vi ute och gick en sväng i det fina men ändå kalla vädret. Sen fixade jag mitt håt inför kvällen och sen fixade jag Zaras hår när jag ändå fixade mitt. På kvällen hade vi besök av fam Eriksson och fam Gustafsson/Persson. Det var en toppen kväll med mycket mat och små prat. Jag är ju ingen kvälls människa men jag var faktiskt uppe till 00:05 så det är ganska okej. Alla gick hem runt 03:30 om jag inte såg fel på klockan.


I dag ska jag vara med Zara och vi ska väll gå en sväng i dag med. Vet bara inte hur lång tid det kan ta för henne att göra i ordning sig. Men jag får väll lugnt sitta här och vänta. Nej nu ska jag nog gå ut i den fina solen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards