linneawinroth

Alla inlägg den 9 april 2012

Av linnea winroth - 9 april 2012 21:36

Ja dagen började med att jag tränade på en Abba låt och sen slötittade jag på tv och sen såg jag och mamma på en film. Runt 16:00 åkte jag och pappa och övnings körde lite och det slutade med att jag körde från bowlinghallen och hem till oss. Sen när vi var tillbaka vid 17:15 så var det bara in och byta skor och sen åkte vi iväg för att köpa lite godis och sen åt vi påskmat hos Mormor och Leif.


I morgon blir det till att ta det lugnt på dagen och sen på kvällen är det Abba rep. Urs så spännande det är. Längtar så till den 19 April.


Nu ska jag slöa med föräldrarna i soffan och kolla på Alcatraz. Kanske tar lite godis med.

 

Av linnea winroth - 9 april 2012 11:30

Ja i dag är det en sån där tråkig dag då man inte kan göra så mycket. Man kan inte vara ute för det regnar, det finns inget roligt på tv, internett krånglar, man har redan kollat på alla filmer man har hemma och man har sjungit sig hes.


Pappa har åtminstone ringt om internett och det visar sig vara fel på vårat modem så dom ska skicka ett nytt under veckan. Så tills dess får man leva med att man måste starta om det va 20 min. så det blir mycket spring i trappan om jag inte är på mitt rum för då blir det till att öppna och stänga dörrarna hela tiden.


Då är det bra att man fortfarande har CD skivor. Det blir nog en dag med musik och kanske lite övnings körning sen vi får se. Så... nu är ni varnade för att ta er ut.


I dag fyller min faster Susanne år så vi får hoppas att hon får en grymt bra dag även om det regnar ute. Sen fyller även Margita år i dag så vi får hoppas att hon också får en trevlig dag i dag.


Nu ska fortsätta öva på en Abba låt. Ska ju vara med i ”The Songs of Abba” den 20-22 April på Stadsbion så borde träna om jag ska känna mig säker när jag går ut och sjunger ett solo. Om ni vill så får ni komma och kolla. Då kan ni beställa biljetter på Ticnet. det kostar 200Kr

Länken finns här eller här ->   http://www.ticnet.se/search.php?tm_link=...he+songs+of+abba


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards