linneawinroth

Alla inlägg den 13 april 2012

Av linnea winroth - 13 april 2012 21:35

Ja I dag har jag, mamma och Viktor varit I Ullared för att köpa fotbolls skor till Viktor, kläder och skor till mig som jag ska ha nästan vecka då jag ska vara med I “The songs of Abba” så efter ett tag så hittade jag ett par super snygga och bekväma skor, Sen var det bara till att dra in till Gekås för att försöka hitta något svart med glitter, blått, glittrigt eller vitt. Det blev en vit tunika och ett svart linne.


På vägen hem köpte vi mat på Tommys och sen blev det till att åka till dagens rep. I dag fick jag repa i mina skor, dels för att jag måste gå in dom, dels för att jag har så ont i fötterna pga det hårda/kalla golvet. Så nu när man är hemma blir det till att bara vila fötterna.

Skorna och kläderna får ni se nästa helg, om jag inte lägger ut någon bild i morgon efter repet.


I morgon ska vi fira kusinen i Göteborg och sedan vara hemma till 18:00 för lite mer Abba rep. SÅ i morgon blir en dag med tajt tidschema. Men vi kommer nog fixa det.


Just nu sitter mamma och ser på en väldigt konstig film, Viktor gör något på sitt rum, pappa läser tidningen och jag bloggar. Sen ska jag se på Let´s dance och äta lite godis.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards