linneawinroth

Alla inlägg den 14 april 2012

Av linnea winroth - 14 april 2012 21:55

Ja I dag var familjen I Göteborg för att fira Ellie som fyller 1år nästan vecka ch sen blev det till att åka fort ner till Falkenberg igen för att vara på ett Abba rep. Så vi tränade sång och dans till 21:00. Så nu sitter jag hemma och varvar ner. Nu är allt så rörigt så man får huvudvärk och allt. Men detta är så kul så jag överlever nog.


Jag har börjat få ont i magen, men det är väll alla nerverna och allt velande hit och dit. På något sätt vill jag bara att det ska bli torsdag så vi får ha genrep och gå igenom allt inför föreställningarna.


I morgon är jag åtminstone ledig till 11:30 innan vi ska ha nästa rep vid 12:00. Sen får vi se hur länge det blir, kanske till 21:00 som alla andra dagar denna veckan.


Nu ska jag se på tv och äta något innan jag ska sova. Det snurrar i huvudet på mig om dittan och dattan och snart blir jag nog galen. Men jag behöver nog bara sova lite. Dom senaste nätterna har jag sovit så sjukt dåligt men i natt hade jag en bra dröm och när jag trodde att jag skulle få en bra natt så försvann allt. Men vi får se vad tiden vill utvisa.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards