linneawinroth

Alla inlägg den 16 april 2012

Av linnea winroth - 16 april 2012 20:37

Ja då är lovet slut för denna gången. Det är med blandade känslor man ställer klockan och tar cykeln till stan kl 07:30. Fast vi började ju vid 9:30 så lite sovmorgon fick jag ju. Min dag var ganska kort för slutade vid 14:30 med 90 min hål.


I morgon bär det vad till Göteborg med klassen för vi ska kolla på skolor och sedan en opera. Så i morgon blir det en lång dag. Sen när vi kommer hem vid 19:00 kanske det blir Abba rep. Vi får se hur det blir.


I kväll har jag och Viktor lagat kvällsmat för vi är typ ensamma hemma. Eller ja pappa är hemma men han är sjuk så han får inte vara nära mig för jag måste vara frisk hela veckan. Jag hinner inte vara sjuk nu. Ska iväg i morgon och på Onsdag, sen på Torsdag är det genrep och sen är det föreställningar hela helgen.


Nu ska jag göra lite andra saker som att skriva på några andra saker.


Jo jag kollade på min tavla i dag innan den ska brännas en sista gång. Jag hittade 3 fel och måste försöka fixa det innan nästa bränning. Ni ska få se det och se om ni hittar felen.

   

Hittar ni felen?

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards