linneawinroth

Alla inlägg den 17 april 2012

Av linnea winroth - 17 april 2012 22:37

Ja I dag har det varit en heldag med alla bildelever. Vi träffade klassen på bussen upp och den sista timmen innan vi skulle åka hem. Vi var då I Göteborg för att kolla på två konstskolor. Inte för att jag är så värst intresserad av bild men det var okej. Det är kul att se hur duktiga alla andra är. Fast då inser man ju att man målar riktigt dåligt. Det kändes inte så bra men jag överlever nog det. Vi var först på Dômen I slottsskogen och sedan var vi på HDK borta vid avenyn. Sist men inte minns var vi på Göteborgs Operan. Vi var extremt punktliga till Dômen för vi skulle vara där vid 10:00 och vi gick in genom dörrarna vid 09:59. Det var för att vi fastnade I en bilkö på motorvägen I ca 33 min. så lite sena blev vi men vi höll ändå schemat. Sen gick vi mot avenyn för att äta mat. När vi sedan skulle ta oss till HDK gick vi lite vilse men vi hittade till slut. När vi till slut hittade Avenyn gick vi lite väl långt. Men det löste ju sig det med. När vi sedan skulle ta oss till Operan tog jag och Kajsa vägen om en godisaffär. Det var riktigt roligt för där fanns super mycket godis och allt I lösvikt. Operan var också riktigt roligt att kolla på. Dit kommer jag väldigt gärna igen. Dagen var riktigt lyckad även om man fick skoskav och var tvungen att gå utan skor en stund så överlevde jag det med. När vi var hemma igen runt 18:30 så var det bara till att dra på Abba rep. Nu sitter snart allt inför Fredag. Jag har nog inte hunnit att känna efter hur det känns men det är för att man alltid har något för sig. I morgon är det skolan och sedan bär det av till Göteborg för då ska man på Pop Explosion med Gabbi och hennes mamma. Så i morgon blir det till att ta sig till Göteborg igen och sen kommer man hem sent och sen ska man till skolan igen på Torsdag. Men detta är så värt det. Nu ska jag skriva lite innan man ska sova.

 

Av linnea winroth - 17 april 2012 07:12

Ja I dag bär det av till Göteborg, Vi ska kolla på skolor och a allmänt mysigt. Bussen går vid 8:00 och vi beräknas vara hemma runt 19:00 så detta kan bara bli en riktigt rolig dag. Eller vad tror ni? Jag får se om jag tar några bilder. Men vi får höras mer sen för nu ska jag fixa det sista.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards