linneawinroth

Alla inlägg den 20 april 2012

Av linnea winroth - 20 april 2012 09:07

Ja i kväll är det premier och jag är hemma från skolan. Hur bara känns det? Jag har fortfarande lite problem med synen men den är mycket bättre sen i går så om jag vilar mellan föreställningarna så blir det nog bra till söndag eller ja jag hoppas det. Det kommer folk som jag känner alla kvällar och det känns både bra och dåligt.


I går var de genrep och det kändes väldigt bra. Inte på topp men ändå väldigt nära. I dag ska vi köra med fullt ljud och fullt lus för första gången, det är nog det ända jag är nervös över. Annars fixar allt annat sig under tiden. Jag ska vara på Stadsbion runt 15:00 så tills dess ska jag försöka äta lite och ta några panodiler. Känns så bra att inte vara 100% frisk men jag får köra som det är och bara försöka ignorera allt dåligt. Det största problemet när man står på scenen är när man får strålkastarna i ansiktet och man känner att ögat börja rinna och att det blir rött. Det är tur att man ska sminka sig för jag ser ut som ett monster även om det är mycket bättre sen i går.


Vad händer annars då? Jo men jag slöar och taggar inför i kväll, packa ner det man ska ha med och försöka komma på vad man ska ge Zara i morgon när hon fyller 17! Så jag har några saker att göra.


Jo innan jag glömmer det!!!

Alla elever som känner någon/ några som är med i Abba kan köpa biljetter för 70kr. Dom kostar vandligtvis 200kr.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards