linneawinroth

Alla inlägg den 27 april 2012

Av linnea winroth - 27 april 2012 07:04

Jag hade fel. Dagen kunde inte bara bli bättre utan sämre med. Regn + sen + bil och vattenpöl = dränkte byxor.


Jo det var så att jag skulle till teatern och så skulle pappa köra mig men sen typ 30 min innan jag skulle iväg kommer mamma på att hon ska på tjejträff och behöver bilen och snäll som jag är så cyklar jag till stan. Jag kom inte I väg den tid jag velat så jag väldigt stressad och cyklar på enda tills jag kommer till stan. Vid gamla Möllevägs skolan. Där ser jag en stor vatten pöl och en bil. Min första tanke var: “kör åt sidan Linnea” så jag gör det. När bilen närmade sig inser jag att den där bilen inte tänker sakta ner eller väja för vatten pölen. Sen kan ni nog lista ut resten. Ja jag fick en dusch och fick ett par väldigt härliga jeans. Jag cyklade I högst 3 min efter att jag blev dränkt men under den lilla stunden kunde jag inte känna mina lår. Snäll som mamma är så körde hon och lämnade ett par torra jeans till mig. Så jag behövde bara frysa I ca 15 min. fast dom sista 13min var jag inom hus. Så tur har man när man ska vara duktig och försöka cykla i tid till teatern.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards