linneawinroth

Alla inlägg den 28 april 2012

Av linnea winroth - 28 april 2012 19:16

Ja i dag har varit en riktigt jobbig dag. Jag har i stort sätt legat i soffan eller i sängen. Jag har inte haft energi för att göra något annat.


Men i går hade vi besök av Mormor & Leif och Farmor. Ja sen var ju lilla Julan här med. Så det var nog ganska fullt upp när 5:åringen ska leka. Men jag stod för maten och alla förberedelser eftersom jag slutade vid 12:00, mamma jobbade till 16:00 och pappa bytte däck på bilen och snickrade upp en dörr. Så när jag slutade skolan var jag med pappa och handlade, när vi var hemma packade jag upp allt medan pappa bytte om till arbetskläder. När han sedan hade gått började jag med att fixa räkröran till bakpotatisen och sen var det bara till att göra efterrätten som blev pannacotta med bärsås och hallon. Kan man få ett bättre betyg än att en 5:åring åt upp allt och sa att han tyckte jätte mycket om det och att röran tog slut? Skulle inte tro det va. Efterrätten var också en hit men då fick Julian en banansplits för han ville inte ha pannacotta. Så den kvällen var riktigt lyckad med mycket prat och mycket mat.


I dag har killarna varit och kört gokart med Hugo och Bosse i Varberg, å kollade jag och mamma på film. Men innan vi började kolla på filmen sov jag en timme. Nu är det lite mindre än en timme kvar innan kl är 20:00 och ”kvällen är din” börjar, sen ska jag och mamma beställa Thai mat, vi får se när det blir. Killarna har redan ätit på McDonald's.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards