linneawinroth

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av linnea winroth - 15 maj 2012 20:07

Ja I dag blev dagen inte som det skulle. Jag gick hem vid 09.30 för att..... jag helt enkelt inte orkade med skolan alls I dag. Jag satt och pratade med Kajsa i några timmar och sen tvingade hon mig att äta något så lite motvilligt gick vi och åt på Falkmanska. Sen vid typ 12:10 fick vi bråttom för Kajsa skulle på en no redovisning som skulle börja vid 12:30 och hon trodde att den började vid 13:00. Så när vi hade gått en bit cyklade jag hem. Sen satte jag mig med psykologi för att komma på andra tankar men dum som jag är så jobbar jag om depression och just det ämnet var ju inte så bra men jag har jobbat mig i genom det med. Sen vid typ 16:15 kom Daniel och vi sprang lite på slingan innan jag skulle in i duschen och sedan gå och kolla på Fotboll. JA ni läster rätt, Jag har både joggat och kollat på fotboll i dag. Så frågan är: Är du sjuk Linnea? Svar: Ja ganska, eller så var det för att rensa tankarna. Staffsinge vann med 5-2 tror jag, Även om jag var där så har jag ingen koll. Dom spelade mot Ätran och det kändes som om Staffsinge hade ett övertag. Visserligen blev matchen försenad med ca 20 min för dom hade inte fixat någon domare. Men det löste sig och nu sitter jag på mitt rum och värmer mig lite och väntar på att maten ska bli klar.


Sen ska jag nog tagga inför NP i engelska i morgon. Så det blir en heldag med bara engelska. Sen ska jag till Halmstad för att ta allergi sprutor och sen ska jag hem och slöa. Nu ska jag lyssna på en låt och sedan vet jag inte vad som händer.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards