linneawinroth

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av linnea winroth - 18 maj 2012 23:24

Ja jag ska totalt vara ledig från skolan en vecka. Jag ska först vara ledig från torsdag till Söndag eftersom det Var en röd dag i går och en klämdag i dag. Sen är det helg men jag åker ju till Elida nu på Söndag och då är ja ledig till och med Onsdag och sen på Torsdag ska vi bild elever iväg. Så ser inte skolan innan Fredag. Det är riktigt härligt att få stiga på Elida. En vad dom sakerna som måste göras under Vårterminen.


I dag har jag suttit ute i solen och läst min extremt spännande bok. Sen har jag varit ute och joggat/gått några varv på slingan med Daniel, Annsofie och Viktor. Sen var jag även med mamma och handlade och då stötte vi på min gamla dagmamma. På kvällen blev de grillat och film mys med mamma.


Jo killarna har ju köpt en ny dator i dag. Snacka om att det är lite som roar dom små. Killarna har varit som fast klistrade framför den. Pappa har varit krasslig hela dagen så han har lagt sig för att sova nu. Jag ska kolla några saker innan jag ska sova. I morgon blir det till att packan för sen på Söndag runt 17:00 ska bussen gå till Göteborg. Jag som inte ens har börjat fundera på vad jag ska ha med mig. Men det löser sig som det brukar göra.


Nu ska jag kolla mobilen och sedan krypa till sängs för att läsa lite.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards