linneawinroth

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av linnea winroth - 3 juni 2012 22:00

Ja då var denna resan slut för denna gången. Vi har haft en riktigt rolig vecka med rep och föreställningar. Det är så synd att allt är slut. Nu när man är uppe i varv. Men nu när man är hemma är man helt slut för man har varit uppe i varv och när alla hade gått blev det en riktig urladdning så jag har på mig min one pice och slöar i soffan. I morgon ska jag på ett möte kl 9:00 sen ska man till skolan kl 11:00 och sen ska man på nästa möte kl 14:45. så jag kommer nog vara i stan en stund ändå. Nu ska jag tagga dom två sista dagarna i skolan och sen är det sommar lov. Mitt sista sommar lov på väldigt länge. Tråkigt men sant.

 

Av linnea winroth - 3 juni 2012 00:59

Ja i dag var det ju premier på Bernadas hus. Och det gick super bra. Jag är så extremt glad och lyckligt för allt jag presterat. Sen på kvällen gick vi till Harry's för att äta. Jag åt revben och kladdkaka. Sen fick vi tre som raggade på oss. Sen gick vi tillbaka till Storan för att ha en samling innan vi åkte hem och laddar batterierna.


I morgon är det den sista föreställningen och jag är taggad till 1000. Sen kommer det kännas så tomt att inte har något mer att göra varje vecka. Men sen är det väll bara till att tagga dom sista två dagarna i skolan.


Nej nu ska jag gå och sova ut tills i morgon.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards