linneawinroth

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av linnea winroth - 5 juni 2012 18:30

Ja, I dag hade jag först en redovisning I So och sedan en redovisning I engelska. Jag tyckte att redovisningen i so var mycket bättre än i engelskan. Jag var nöjd med mitt arbete i engelskan men det tyckte inte min lärare. Så nu tvingas jag gå dit på Måndag och Tisdag. Fattar ni TISDAG på avslutnings dagen. Det är ju nästan olagligt. Man ska inte ha lektioner på avslutnings dagen, eller? Jag valde att prata om Elida. Och då valde jag att prata om organisationen Elida och inte vad jag tyckte om den. Arbetet var självständigt och man fick prata om vad man ville men nej då jag måste skriva om allt och berätta om min konfirmation i stället.

Fundera starkt på att byta ämne och skriva om något annat mindre intressant typ hur fort gräs växer eller något annat intressant. Jag har fan lagt ner hur mycket tid som hällts och jag var super nöjd med det men det tycker ju inte min lärare så då kan man säkert släng ihop något annat som är bättre på en vecka. Skulle inte tro det.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards