linneawinroth

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av linnea winroth - 12 juni 2012 21:51

I dag var det avslutning för både mig och Viktor. Viktor hade sin sista avslitning i lågstadiet. För nu slutar han 5:an och till hösten börjar han i högstadiet. Viktor var så duktig för han var konferenser under deras avslutning. När den var slut så fick jag och mamma åka in till vårdcentralen för att kolla upp mitt öga. Det är väldigt svullet och ömt. Det visar sig att jag har en infektion i vänster öga så jag fick ögon droppar och salva som jag ska ta två gånger om dagen. Sedan ska jag tbx till vårdcentralen på Torsdag för att kolla hur det har blivit. Det känns inte som det har blivit bättre än för nu börjar det kännas ömt under ögat med.

När jag var klar hos läkaren så var det bara till att åka till min skola för att ha vaslutning där med. Det blev fika med cider, jordgubbar och godis. Sedan var vi och lyssnade på Estetkören när dom sjöng och när skolans präst och rektor höll tal. Sen när det var slut runt 12:00 var det bara till att åka till Skogstorps pizzeria för att ät Grekisk buffé med våra kära vänner. När vi sedan kom hem så fick jag och Viktor våra sommar presenter.

Gissa vad det var då...... jo varsin Iphone 4s. Så då blev det till att åka in till Telia för att fixa ett mindre simkort och sedan hämta mina mediciner.

Nu på kvällen var Zara här en stund. Våran kära kusin var även här på ett kort besök för att hämta vårat tält. Han skulle vist ut och tälta i sommar. Nu ska jag nog gå och lägga mig och hoppas på att min ögon inflammation har bivit bättre tills i morgon.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards