linneawinroth

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av linnea winroth - 14 juni 2012 16:16

Ja då gick jag upp vid 7.30 för att Zara skulle komma. Det är ju hennes skolavslutning i dag så lovade att locka hennes hår. Vi var nog klar runt 9:04 och hennes buss kom kl 9:08 så då kan man ju snacka om att jag är bra. Jag följde henne till bussen och när jag kom hem i gen så hade resten av familjen vaknat. Jag skulle till vårdcentralen för att kolla mitt öga. Jag tänkte gå till stan men självklart kom jag inte längre än till Skogstorps pizzeria inan det ösregnade och pappa hämtade mig. Så jag åkte med familjen till stan och sen kollade jag ögat. När det visade sig att det börjar bli bättre så åkte vi till Gekås för att pappa skulle köpa kläder. Det blev mycket till han men sen handlar han ju typ aldrig kläder så när han väl gör det blir det en del. Det blev 2 par jeans, 3 par shorts, strumpor, kalsonger, badbyxor, tröjor, mobilskal och hörlurar. Vi åt även mat på 3:dje våning. Pappa är ju så sällan på Gekås så han hade inte varit där än. Nu är jag hemma igen. Jag köpte bara ett mobilskal nu när mitt gamla inte passar. Jag har även ringt och pratat med Fille. Vi ska ha en heldag i Halmstad den 26. Skoj ska det bli. Det är ju nästa Tisdag. Nu ska jag och mamma handla innan Viktor ska på Match. Viktor har stängt in sig i mammas och pappas sovrum för att prata med ”Siri” som finns i hanns nya mobil. Ganska roligt att lyssna på han. Jag tro faktiskt att han är kär i den funktionen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards