linneawinroth

Alla inlägg under juni 2012

Av linnea winroth - 23 juni 2012 23:45

Ja i dag sov man inte så länge. Jag kan inte det och det är väll bra ibland. Jag fick gjort lite saker innan alla andra vakande. Jag har varit ute och gått med mamma då gick vi förbi golfbanan och det av nog inte så populärt. Sedan cyklade jag och Viktor till Ica för att köpa läsk till pappa. Nu i kväll ser jag och mamma på film och klackan börjar närma sig 00:00 så kanske borde avrunda filmen. I morogn bilr det Thai kväll med Jonte och dom andra.

 

Av linnea winroth - 22 juni 2012 14:19

I dag är det midsommar och vad kan vara bättre än att det öser ner regn? Tja jag vet inte SOL kanske!!! Men man ska inte klaga det är ju varmt ändå... eller vänta nej det är inte så varm ute. Men glädjen finns ju kvar. Eller det hoppas jag. Jag har varit med pappa och handlat på Coop och sen har jag fixat mitt hår. Så just nu sitter jag och väntar på att mamma kommer hem. Jag och Viktor skulle till AIK-vallen men det regnar allt för mycket, Som vanligt. I kväll ska vi vara hos Daniel och dom. Det ska nog bli kul. Nu ska jag visst gå och fixa jordgubbarna till i kväll.

 

Av linnea winroth - 21 juni 2012 23:14

Ja först så fyller ju Jonte år i dag. Hanns dag går mot sitt slut men vad gör väll det när man fyllt 18?

Ja vi kom hem ganska nyligen efter en mysig kväll hos Jonte med Familj.


Men dagen började ju faktiskt med att jag gick upp runt 10:30 för att sotan skulle komma, pappa sa till mig för några dagar sen att jag skulle vara hemma när sotan ko för att pappa skulle jobbat natten och sova då sotan var här. Men självklart så missade jag totalt att han var ledig och därför fick jag en chock när han var vaken när jag kom ner. Strunt samma jag kom upp någorlunda tid så det var väll bra. Sen runt 12:30 gick jag till Zara för att vi skulle gå till stan och hämta biljetten som mamma vann i går. Sedan tog vi och åt en glass innan vi blev hämtade av hennes mamma. Sedan tog vi det lite lugnt inna vi skulle till Jonte.

 

Av linnea winroth - 20 juni 2012 23:26

Ja i dag på morgonen följde jag med mamma till stan för att fixa några grejer. Sedan åkte vi hem och då drog jag till Zara. Sedan var vi hemma hos mig en snabbis innan vi skulle till Halmstad för att ta sprutor. Snacka om att man hade ont i huvudet för mormor och Leifs hund var med och hon kunde inte vara tyst utan satt och skällde både dit och hem. Jag och Zara försökte dölja det med musik men det gick inte ens att höra musiken när det var som högst. När vi kom hem så kollade vi på en ”Iren Huss” film men typ i mitten av filmen bytte vi och kollade på ”Virus i bataljonen”. När den sedan var slut så åkte Zara hem och nu sitter jag här och skriver.


Jo innan jag glömmer det. Mamma har vunnit 1 Biljett till sommarens buskis ”Campa i Klaveret” och jag har fixat lite inför mitt jobb på Radio Wake up. Men det får ni höra mer om när jag jobbar. Vilket är den 16Juli-10Augusti.

 

Av linnea winroth - 19 juni 2012 23:45

Ja på förmiddagen cyklade jag, mamma och Viktor till mormor för att kolla på en film när mamma och dom var små. Sedan cyklade jag tbx till Staffsinge för att möra Zara, sedan cyklade vi till stan för att möta Margita. När vi sedan hade ett möte ocg efter det var det bara till att följa med Margita på alla hennes ärenden. Så det blev:

* Systemet

* Köpa sten
* Byta en ros buske

* Handla


Så när vi hade flugit runt stan så cyklade jag och Zara hem. Vi hjälpte till med att lasta av stenen och sedan plocka upp all mat innan vi drog till mig för att se på film. Så brukar dagarna se ut för oss. Fluger runt under dagen och sedan slöa med en film på kvällen.

 

Av linnea winroth - 18 juni 2012 23:30

Ja i dag har jag och Zara varit i Varberg. I skulle gå på bio och bestämde oss för att åka dit tidigare så att vi kunde gå runto ch kolla lite. Jag fick se var Zaras skola låg. Fast dom höll på att flytta så det var ganska tomt. Sedan gick vi för att fylla på Zaras buss kort. Sedan gick vi och och satte oss på en pizzeria för Zara var hungirig. När Zara hade ätit upp så gick vi och köpte biobiljetter till ”Snövit” Sedan kom vi på att det var ca 2 timmar kvar inna den började så då gick vi och köpte lite godis och sedan bjöd Zara mig på cola på Espresso house. När vi hade suttit där i en timme bestämde vi oss för att prova kläder så gjorde vi det. Zara hittade ett par short. Jag hittade en fin klänning men köpte den inte. När filmen sedan var slut tog vi tåget hem. Vi hämtade även pappa på jobbet.

 

Av linnea winroth - 17 juni 2012 19:49

På morgonen var jag och mamma ute och gick, Vi gick Björnhult runt. Sen när vi kom hem bestämd vi oss för att försöka bli lite mer sunda. Sedan ringde det i mobilen. Först var det Telia och anda gången var det angående barnpassning så jag åkte dit för att prata lite med föräldrarna. Sedan var jag och pappa ute och övnings körde i ca 90min. Så i dag blev det backning och växling. Och vet ni va? I dag var vi inte nära några skyltar.

Nu ska jag spela lite spel och sedan äta något.

 

Av linnea winroth - 16 juni 2012 20:19

Ja idag har jag tillbringat dagen med Zara. Vi har varit stan och ätit glass sedan gick vi hem. Vi gick Stafsinge vägen hem och pratade om allt möjligt. När vi kom hem åkte vi och köpte godis. Sedan blev det till att äta mat och nu sitter vi och ser på film. Just nu ska vi ha film maraton så vi får se hur långt vi kommer. Vi har alla Beck, Wallander och Iren Huss filmer att kolla på. Det blir nog bara 2-3 filmer i kväll.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards